המרכז לבריאות הלב
המרכז לבריאות הלב
המרכז לבריאות הלב
קראו על האירועים
 הסדנאות והחידושים
שיעשו טוב ללב שלכם
 
 

כנס מומלץ:
להקדים תזונה לתרופה
פרטים בקישור
 
 

הפחתת לחץ דם ותרופות
 
שיטה ייחודית 
מוכח מחקרית
 
לפרטים 077-7007952
 

  הרצאות מומלצות:   
   שבוע בריאות רעננה  
החל מה 11.11 


סיורים וסדנאות בישול
מן הטבע
 


Google

מניעה וידע כללי עוד כתבות

האם צמחונות או טבעונות מומלצים לבריאות הלב ?

באופן כללי הסטטיסטיקה מצביעה על כך שצמחונים וטבעונים חיים שנים ארוכות יותר מאנשים האוכלים בשר. יחד עם זאת, יתכן והסיבה לכך נעוצה בחלקה בעובדה שאותם אנשים המודעים כל כך לבריאות מזונם דואגים גם יותר מאחרים לאורח חיים בריא באופן כללי, ולכן זוכים לחיים ארוכים ומהנים יותר. בהקשר לבריאות הלב, תזונה צמחונית בריאה ומאוזנת מכילה בדרך כלל פחות שומן רווי וכולסטרול ויותר ירקות, פירות, קטניות ודגנים מלאים. תזונה זו עשויה להוריד את הסיכון לסבול מרמות גבוהות של כולסטרול ושומנים בדם, יתר לחץ דם, עודף משקל וסוכרת. אולם, תזונה צמחונית עלולה להיות חסרה במרכיבי תזונה חשובים כמו חומצות שומן מסוג אומגה 3, ברזל, ויטמין B12 ועוד.
ההמלצה הכללית היא לבסס את רוב המזונות על מאכלים שמקורם מהצומח ולא מהחי, אך לא להתנזר באופן מוחלט מאכילת דגים בריאים. לאלה הבוחרים בדרך הצמחונות מומלץ מאוד לקבל ייעוץ מקצועי על מנת למנוע חסרים תזונתיים חשובים. עבור הטבעונים, הנמנעים גם מאכילת דגים, חשוב ביותר לקבל ייעוץ והדרכה מאחר והם אינם מקבלים במזונם מספיק חומצת שומן מסוג אומגה 3 החיונית ביותר לבריאות הלב.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

התכנים המופיעים באתר הינם למידע בלבד ואינם באים להחליף בשום מקרה ייעוץ ו / או טיפול הניתן על ידי רופא ו / או בעל מקצוע אחר בתחום הרפואה
               מפת אתר              ©2004 ,אופיר פוגל ,כל הזכויות שמורות
דף הבית | | אודות | מאמרים | ספר הלב | סדנאות והרצאות | תקצירי מחקרים | מילון מונחים | תשובות לשאלות נפוצות | התמצאות באתר